اخبار روزاقتصاد

زیمنس اوراق قرضه دیجیتال 300 میلیون یورویی را از طریق بلاک چین برای تسویه فوری منتشر می کند

زیمنس اوراق قرضه دیجیتال 300 میلیون یورویی را از طریق بلاک چین برای تسویه فوری منتشر می کند

زیمنس اوراق قرضه دیجیتالی 300 میلیون یورویی منتشر کرده است که دومین استفاده خود از فناوری بلاک چین برای ساده کردن تراکنش های اوراق بهادار تحت قانون اوراق بهادار الکترونیکی آلمان است.

گروه فناوری چندملیتی آلمانی زیمنس دومین اوراق قرضه دیجیتال خود را به ارزش 300 میلیون یورو در یک بلاک چین، تحت اوراق بهادار الکترونیکی آلمان در تلاشی برای گسترش تخصص خود در بازار دفتر کل توزیع شده اقدام می کند.

در 4 سپتامبر بیانیه مطبوعاتی، شرکت مستقر در مونیخ گفت که این انتشار پس از انتشار اوراق قرضه دیجیتال 60 میلیون یورویی در سال 2023 انجام می شود و بر آن تاکید می شود. تعهد به پیشرفت راه حل های مالی دیجیتال.

این اوراق که سررسید یک ساله دارد، از طریق بلاک چین مجاز خصوصی SWIAT تسویه شد و از راه حل ماشه بوندسبانک استفاده شد. این شرکت می‌گوید این تراکنش به‌صورت «کاملاً خودکار، ظرف چند دقیقه و با پول بانک مرکزی» انجام شده است.

“با انتشار اوراق قرضه دیجیتالی دیگر، ما یک بار دیگر روحیه نوآوری خود را نشان می دهیم و بر هدف خود برای هدایت مداوم راه حل های دیجیتال برای بازارهای مالی تاکید می کنیم.”

رالف پی. توماس، مدیر مالی زیمنس

DekaBank به عنوان ثبت کننده اوراق مشارکت با BayernLB، DZ BANK، Helaba، و LBBW به عنوان سرمایه گذاران شرکت کردند، در حالی که دویچه بانک تسویه پول بانک مرکزی را تسهیل کرد.

تلاش‌های زنجیره بلوکی زیمنس بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر شامل فناوری‌های جدید است. پیش از این در سال 2024، این شرکت شریک با سونی برای کشف متاورس، تمرکز بر برنامه های صنعتی. به گفته رولاند بوش، مدیر عامل زیمنس، هدف این همکاری راه اندازی یک هدست واقعیت ترکیبی جدید است که برای طراحان و مهندسان حرفه ای طراحی شده است و بهره وری را با هوش مصنوعی افزایش می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا